יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

מומלץ להגיב חזרה לאוהדים שמגיבים לפוסטים שלכם

חלק חשוב מהשיווק באינסטגרם של העסק שלכם הוא מתן תשומת הלב לאוהדים והיחס האישי איתם, 
כאשר מגיבים לכם על פוסטים הקפידו לתת מענה אם בתגובה ואם בהודעה פרטית לאותו אדם, 
אך תמיד הראו בתגובות לפוסט מסוים שאתם מספקים לפחות תשובה מינימלית ולא מתעלמים
תגובות שהן שאלות בנוגע למוצר שפרסמתם, מחיר, איכות, היכן ניתן להשיג ועוד. 
שאלה כללית מתחום העיסוק שלכם לצורך התייעצות. 
וכן גם לתגובות פחות אוהדות למשל של לקוחות שאינם מרוצים, 
נסו לפצות אותם ולהראות שיש אוזן קשבת מצד בית העסק. 
עשו זאת באופן מכובד ואל תפתחו עימותים עם הגולשים ובעיקר לא למחוק או להתעלם מתגובות. 



לעוד טיפ לשיווק באינסטגרם לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה